Koncepčně je systém R2S popsán na zvláštní stránce. Níže uvádíme výčet základních vlastností systému pro prvotní orientaci:
- prodej za hotové nebo na vrub klientského účtu podle propracovaných pravidel
- systém účtů, jejichž chování je odvozeno od správcem definovaných profilů účtů – slevy na prodejní položky či kategorie
- klientská předplatná – možnost předplatit si určitý „balíček“ služeb nebo zboží
- podpora prodeje zboží přes čárový kód (obsluha karet s čárovým kódem stejnou čtečkou)
- rychlý prodej jednotlivé položky za hotové bez nutnosti zakládat hotovostní účet
- skladová evidence v množstevním a finančním vyjádření. Podpora více skladů. Inventury skladu. Podpora prodeje složených skladových položek
- bodový bonusový systém – propracovaný věrnostní program pro Vaše zákazníky
- kategorizace prodejních položek (slouží i pro výstupní tiskové sestavy)
- neomezený počet prodejních cenových tarifů pro každou položku – možnost pojmenování tarifu
- prodejní ceny proměnné v čase – možnost volně definovat časové intervaly s rozlišením na minuty
- automatické generování číselných řad účtů přímého prodeje a klientských účtů podle definovaných šablon
- integrovaný recepční rezervační systém s možností jednoduchých rezervací (např. kurt) či rezervací do vypisovaných akcí (např. aerobic)
- možnost on-line internetových rezervací přes web
- přihlašování obsluhy do směny, sledování hotovosti v kase a odvodů tržeb
- základní tiskové sestavy pro sledování finančních toků, prodejů, směn, skladu, klientských účtů a další
- u sestav zobrazujících udaje s časem možnost vybrat zobrazované časové období
- možnost exportu libovolné tiskové sestavy do PDF, Wordu či Excelu
- propracovaný systém práv pro přihlášeného uživatele
- pokročilé uživatelské prostředí s dynamickým uživatelsky definovatelným rozložením panelů
- grafická indikace akcí na řízených objektech, fronta akcí s možností přerdnostního odbavení klienta
- podpora dotykových displejů u základních operací pro jednoduché odbavení klienta obsluhou
- podpora zákaznického displeje, pokladní stvrzenkové tiskárny a pokladní zásuvky
- podpora informačního panelu (druhého monitoru) pro zákazníky
- podpora různých typů čteček elektronických klíčů (RFID, i-Button, čárový kód)
- možnost jednoduchého přepínání uživatelského rozhraní do cizího jazyka, každý uživatel může mít nastaven jiný jazyk uživatelského rozhraní
- k dispozici je slovenská verze
Speciálně pro solária:
- fronta klientů na každém soláriu s možností odbavit čekajícího klienta přednostně
- možnost nastavit typickou dobu opalování, maximální dobu aktivace, automatické rozsvícení po uplynutí doby aktivace, dobu dochlazení, symbol pro vyčištění, minimální nutnou dobu pro vyčištění
- evidence až 4 parametrů provozních hodin s upozorněním na dosažení zadaného limitu
- individuální nastavení velikosti a barev indikátoru solária
- provázanost fronty solária na účty a účtované položky